ЩО ОЗНАЧАЄ КОМЕДОГЕННІСТЬ? Таблиця комедогенності

 

ЩО ОЗНАЧАЄ КОМЕДОГЕННІСТЬ?

Комедогенність - це здатність інгредієнта або продукту закупорювати пори. Інгредієнти оцінюються за шкалою:

  • 0 – повністю некомедогенний
  • 1 – Злегка комедогенний
  • 2-3 – Помірно комедогенний
  • 4-5 – Сильно комедогенний
Цифри в шкалах комедогенності походять з досліджень, проведених науковцями, опублікованих у рецензованих журналах - це зазвичай означає, що вони дещо надійні та обґрунтовані. Однак, як і у багатьох інших заявах про догляд за шкірою, "підтриманих літературою", проблеми виникають, коли ви трохи поглиблюєтесь у тему.


Продукти з комедогенними інгредієнтами не є автоматично комедогенними


Багато б'юті-блогерів люблять публікувати довгі списки інгредієнтів, які оцінюються за рейтингом комедогенності. Ваш обов'язок полягає в тому, щоб перевірити свої засоби по догляду за шкірою на відповідність до цього списку та відкинути будь-які, що містять комедогенні інгредієнти. Така детективна робота здається такою... науковою, і змушує нас відчувати себе розумними. Це також повна нісенітниця.
У 2006 році доктор Драелос та його колеги показали, зо продукти з комедогенними інгрідієнтами не викликають акне.

У дослідженні вони протестували 10 продуктів з відомими комедогенними інгредієнтами на 12 людях, схильних до акне. Продукти були нанесені на пластирі до верхньої частини спини учасників. Матчі змінювалися кожні 48-72 години, і це тривало протягом 4 тижнів. Дослідники підрахували кількість комедонів до і після дослідження, і їх було порівняно як з позитивним так і з негативним контролем.
Автори відзначають, що будь-які результати +/- 10% негативних контрольних є обумовлені випадковими варіаціями і можуть вважатися некомедогенними.
Коротше кажучи, жоден з продуктів, що містять комедогенні інгредієнти, не викликав прищів.
Більшість інгредієнтів були оцінені від 1 до 3 за шкалою комедогенності, і лише деякі з них вважалися сильно комедогенними.Цей очевидний розрив між рейтингами комедогенності та реальними результатами підводить нас до наступного пункту.
Тестування на комедогенність не відображає використання в реальному житті
Рейтинги комедогенності привабливі, тому що вони пропонують просту відповідь на складну проблему. Але ви повинні мати на увазі, що ці дані не були створені шляхом спостереження за людьми, які використовують засоби по догляду за шкірою в повсякденному житті. Дані походять з "моделей акне", як людських, так і тварин, і існують серйозні обмеження того, що ми можемо зробити з даних.
Навіть якщо ми відкинемо етику тестування на тваринах, є серйозні проблеми з тваринними моделями акне. Здебільшого тому, що жодна інша тварина не відчуває прищів так часто, як люди, і є відмінності в шкірі людини та тварин, які, ймовірно, пояснюють це.
Вухо кролика (REA), найпоширеніша модель акне, набагато чутливіша, ніж шкіра людини, і дає безліч хибнопозитивних результатів. У статті 2007 року, що вивчає різні моделі акне, було зроблено висновок, що модель вуха кролика корисна лише для визначення абсолютних негативів.

 Уникайте продуктів з великою кількістю комедогенних інгредієнтів, якщо   ви знаєте що ваша  шкіра схильна до комедонів


Якщо продукт має купу сильно комедогенних інгредієнтів високо в списку інгредієнтів, і ви схильні до акне - краще  уникати продукту, або спочатку ретельно протестувати його патч і продовжувати його використання дуже обережно.

Якщо ви вже використовуєте такий продукт, і це не має негативного впливу на вашу шкіру -  не зупиняйтеся лише через список комедогенних інгредієнтів! Реальний досвід перевершить туманні припущення на основі списків. 


Моя думка полягає в тому, що рейтинги комедогенності недостатньо надійні, щоб давати узагальнені рекомендації. Вони можуть бути корисними для когось, але знову ж таки, як показує досвід це все дуже індивідуально.

За допомогою таблиці, з оцінкою інгредієнтів на комедогенність ви можете визначити для себе біль безпечні варіанти - речовина з рейтингом 0-1. І гірші варіанти - речовини, які мають високий рейтинг за шкалою комедогенності.
Рейтинг 0-1.                                               2-3.                                   3-4 

Коментарі

Популярні публікації